لیفت با جراحی زیبایی ابرو چیست؟

لیفت با جراحی زیبایی ابرو چیست؟

لیفت ابرو با نام های لیفت پیشانی هم شناخته شده است.

 یک روش بسیار محبوب که برای جوانسازی پیشنانی و ابرو در بیمارانی که می خواهند علائم پیری را از بین ببرند انجام می شود.

جابجایی موقعیت ابرو و پیشنانی نه تنها ابرو را بالاترمی برد و چشم ها را بزرگتر می کند، بلکه پوست را جوان تر می کند. این جراحی به هدف بازیابی جوانی چهره به قسمت بالایی صورت انجام می گیرد. که با خطوط بقیقه صورت بهتر به نظر می رسد.

چرا باید تحت درمان لیفت ابرو قرار گرفت ؟

لیفت ابرو یا جراحی زیبایی ابرو، بیشترین دلیل انجامش افتادگی ست.

درواقع باعث می شود که در پیشانی موقعیت ابرو پایین تر به نظر برسد. بیشتر در چهره جوان تر ها رخ می دهد. و منجر به بهم ریختگی پلک و ابرو می شود. با این به هم ریختگی پلک، باعث می شود پوست پلک بالایی به نظر افتاده برسد. یا پوست اضافی دیده می شود. با کانتور ابرو می توان تغییری به این قسمت داد.

کشیدن ابرو، معمولا فقط به دلایل زیبایی انجام نمی گیرد. در بسیاری از موارد، افتادگی ابرو روی ظاهر تاثیر می گذارد. بنابراین انجام آن به طور شگفت اوری بخش ظاهری جانبی را هم بهبود می بخشد.

روش های مختلفی برای جراحی زیبایی ابرو می باشد.

به این چند روش اشاره می کنیم :

  • جراحی لیفت ابرو اندوسکوپیک

یکی از رایج ترین روش ها، همین لیفت ابروی اندوسکوپیک می باشد. بین ۳ تا ۴ برش روی کف سر می خورد. پشت خط رویش موها. یک تلسکوپ جراحی یا اندوسکوپ سپس داخل آن فرستاده می شود. برای اینکه لیفت مورد نیاز بررسی شود. با دوربین های کوچک. عکس ها روی یک صفحه نمایش نشان داده می شوند.

سپس جراح می بیند که کدام و بافت و ماهچیچه را زیر خط رویش مو باید عمل کند. این ناحیه لیفت میش ود، بخیه و پیچ های ریز موقتی زده می شود. بخاطر موقعیت زیر خط رویش مو باید مراقب بود. این روش برای افتادگی های خفیف تا متوسط را شامل می شود.

  • بروپکسی داخلی یا ترنس بلفاروپلاستی

این روش برای افتادگی های خفیف پیشنهاد می شود. درصورتی که بلفاروپلاستی یا رو دیگر جراحی برای پلک بالایی در نظر گرفته شود. این تکنیک یک رویکرد کم تهاجمی ست که همان برش که در بلفاروپلاستی می شود را دارد. یعنی عارضه خاصی ندارد.

فقط همان عارضه های طبیعی بعد از جراحی را دارد.

  • لیفت مستقیم ابرو

یک روش تاثیرگذار و قوی که نتایج طولانی مدت و عالی در پیش دارد. عوارض ها اسکار ان در امتداد خط ابروی بالاسست.

این اسکار معمولا خیلی خفیف لسا، اما در بیمارانی که ابروهای نازکی دارند، بیشتر دیده می شود. با این حالا تاثیراتش معمولا طولانی بوده و با تاثیر بسیار بالا.

  • لیفت ابروی شیمیایی

استفاده از ترکیب BoNT و تزریقات فیلر، ابرو می تواند تغییر شکل داده شده و لیفت شود. ضرورتا، با ضعیف کردن ماهیچه های دپرسور، و فراهم کردن لیفت با فیلر،تغییر چشمگیری به دست می اید.

روش های دیگر برای افتادگی ابرو، شامل برش های بزرگتر در امتداد خط رویش مو می باشند. یا پیشانی که توصیه می شوند. یک لیفت ابرو بین یکی دوساعت طول می کشد. بستگی به تکنیک انجام گرفته دارد. معمولا این جراحی تحت بیهوشی عمومی صورت می گیرد.