هزینه جراحی بینی گوشتی در تهران

به طور کلی هزینه عمل بینی گوشتی در تهران بر اساس عوامل مختلفی محاسبه می شود و در افراد مختلف این هزینه ها یکسان نمی باشد ، به دلیل وسعت زیاد و بزرگ بودن شهر تهران پزشکان بسیار زیادی در این شهر مشغول به کار هستند و به همین دلیل پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران کاری سخت و زمان گیر می باشد ، بهتر است افراد برای راحتی بیشتر و گرفتن بهترین تصمیم برای انتخاب پزشک متخصص خود معیار هایی را برای خود در نظر بگیرید و بر اساس آن معیار ها به دنبال بهترین جراح بینی با تجربه و متبحر در این زمینه باشید .

از آن جایی که عمل جراحی بینی یک جراحی کاملا حساس و پیچیده می باشد و ارتباط مستقیمی با چهره و زیبایی شما دارد در آخر جراحی بینی علاوه بر داشتن تخصص در این زمینه باید تجربه و مهارت لازم را داشته باشد و از روش های نوین در دنیا برای جراحی خود استفاده کند ، اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که قصد انجام عمل جراحی بینی گوشتی در تهران را دارید و می خواهید درمورد هزینه جراحی بینی گوشتی در تهران اطلاعاتی را کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید .

هزینه جراحی بینی گوشتی در تهران

از مهم ترین عوامل در تصمیم گیری افراد مختلف برای انتخاب یک جراحی بینی خوب هزینه عمل بینی گوشتی در تهران می باشد ، به طور کلی هزینه جراحی بینی برای افراد یکی از مسائل بسیار مهمی می باشد که بیمار قبل از اقدام به جراحی باید آن ها را در نظر بگیرد و بعد از آن به دنبال متخصص برای انجام جراحی بینی بگردد . بالا بودن هزینه جراحی بینی گوشتی لزوما به دلیل حرفه ای بودن او در جراحی های خود نیست پس در کنار توجه به هزینه جراحی بینی موارد دیگر هم را هم باید در انتخاب پزشک خود در نظر بگیرید .

از آن جایی که هزینه جراحی بینی گوشتی و استخوانی به عوامل مختلفی بستگی دارد نمی توان مقدار مشخصی را برای این عمل تعیین کرد ، از مهم ترین عواملی که بر روی هزینه جراحی بینی گوشتی در تهران تاثیر گذار می باشد می توان به تخصص و تجربه جراح و مدل و نوع بینی افراد اشاره کرد ، سابقه داشتن و یا نداشتن بیماری مرتبط با عمل بینی می تواند از دیگر فاکتور های تاثیر گذار بر روی هزنیه جراحی بینی باشد ، معمولا به دلیل تخصص و تجربه بالای متخصصان جراحی بینی در تهران ، هزینه عمل بینی نیز بیشتر از شهر های دیگر می باشد که این موضوع کاملا منطقی می باشد .

 

به طور کلی به دلیل تفاوت های ساختاری بینی های گوشتی و استخوانی هزینه جراحی بینی گوشتی هم متفاوت می باشد ، همچنین بر اساس نوع ایراد بینی و ضخامت پوست بینی افراد ، تخصص و تبحر جراح و همینطور هزینه های جانبی مانند هزینه های کلینیک و اتاق عمل در هر نوع از جراحی بینی ، هزینه نهایی جراحی بینی متفاوت می باشد .

عوامل موثر بر هزینه جراحی بینی

به طور کلی عوامل مختلفی بر روی هزینه عمل جراحی بینی گوشتی در تهران تاثیر گذار است که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید !

تجربه جراح :
به طور کلی هزینه های جراحی زیبایی بینی در بهترین کلینیک های جراحی زیبایی بینی در تهران با یک جراح با مهارت و سابقه کاری درخشان که چندین سال عمل جراحی را انجام داده است و با چالش های پیچیده آشنایی کامل را دارند قطعا هزینه های بیشتری را نیز دریافت می کنند .

نوع بینی :
نوع بینی افراد سهم بسیاری زیاد در تعیین قیمت جراحی بینی گوشتی دارد ، عموما جراحان از کسانی که دارای بینی استخوانی هستند و یا کسانی که دارای بینی گوشتی هستند هزینه های مختلفی را دریافت می کنند . در بسیاری از موارد از افرادی که دارای بینی گوشتی های گوشتی و غضروف دار هستند هزینه های بیشتری را دریافت می کنند و از افرادی که بینی های استخوانی دارند هزینه های پایین تری را طلب می کنند . همین طور جراحی ترمیمی بینی با جراحی ثانویه هزینه بالاتری نسبت به هزینه جراحی اولیه را دارد .

منطقه جغرافیایی : هزینه های عمل جراحی های زیبایی که در تهران دریافت می کنند با هزینه های عملی که در شهرستان ها دریافت می کنند متفاوت می باشد و قابل مقایسه نمی باشد .

تجربه و تخصص جراح زیبایی بینی :

در عمل جراحی زیبایی بینی تخصص و تجربه جراح حرف اول را در عمل بینی میزند ، عمل جراحی بینی روی عضوی از بدن انجام می شود که بیشترین تاثیر را در زیبایی چهره هر فرد را دارد پس درست انجام دادن این عمل زیبایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، علاوه بر این بینی با داشتن ترکیبی از استخوان ، غضروف و پوست و غدد چربی عضو پیچیده ای می باشد و به همین دلیل عمل جراحی بینی روی این عضو از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است .

در صورتی که بینی افراد توسط یک فرد کم تجربه و نا بلد انجام شود ممکن است موجب ایجاد ناهنجاری ها و یا مشکلات تنفسی برای افراد شود و یا اینکه فرم دلخواه داوطلب شکل نگیرد ، برخی از این جراحان کم تجربه هزینه های پایینی را برای کار خود پیشنهاد می کنند اما خطراتی که ممکن است بر اثر عمل بینی توسط فرم یک تجربه ایجاد شود بسیار بیشتر از آن است که ارزش هزینه های دریافتی پایینی را داشته باشد .

هزینه های قبل و بعد از عمل شامل موارد زیر می شود:

  • گرفتن عکس آتلیه ای
  • انجام آزمایش خون
  • انجام سی تی اسکن
  • هزینه های بعد از عمل جراحی بینی
  • ویزیت ماه اول
  • ویزیت سال اول هر 3 ماه یک بار
  • ویزیت سال دوم هر 6 ماه یک بار

شرایط بیمه برای پرداخت هزینه عمل بینی

زمانی که عمل جراحی بینی از حالت زیبایی و اختیاری بودن بیرون بیاید و برای ذرمان مشکلات تنفس این عمل جراحی انجام شود بیمه بخشی از این هزینه ها را متقبل می شود .

شکسته بودن استخوان بینی :
زمانی که دیوار جدا کننده منافذ بینی شکسته شود به یک طرف کج می شود و همین موضوع موجب اختلال در تنفس افراد می شود ، بخشی از هزینه های جراحی بینی های شکسته توسط بیمه مورد نظر پرداخت می شود .

باریک شدن دهلیز بینی :
زمانی که دیوار های کناری بینی افراد به سمت داخل حرکت می کنند فضای تنفس بیمار بسیار تنگ می شود ، تکنیکی که فرد جراح به کار می برد این است که دیواره های جانبی را سر جای خود بر می گرداند و آن ها را در جای خود ثابت نگه می دارد .

مخروط داخل بینی بزرگ باشد :
یکی دیگر از مواردی که هزینه جراحی بینی گوشتی در تهران توسط بیمه پرداخت نمی شود مخروط های بینی می باشد ، مخروط های بینی ممکن است در یکی از سوراخ های بینی افراد باشند و یا اینکه ممکن است در هر دو سوراخ بینی آن ها وجود داشته باشند ، وظیفه اصلی این مخروط ها این است که هوا را تصفیه می کند و هوای تمیز را وارد بینی افراد می کند ، زمانی که این مخروط ها بیش از حد طبیعی خود بزرگ باشند مانع ورود هوا به بینی می شود و موجب بروز مشکلاتی می شود فرد جراح  در این شرایط این مخروط ها را تا اندازه طبیعی خود کوچک می کنند.

انواع روش های جراحی بینی

عمل جراحی زیبایی بینی در دو روش باز و بسته در میان جراحان مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و انتخاب روش جراحی به نوع نقص بینی افراد ، سلیقه و تجربه جراح بینی کاملا بستگی دارد .

روش باز

در روش باز جراحی بینی ، جراح برشی را در زیر بینی افراد ایجاد می کند تا پوست بینی از ساختار غضروف را بلند کرده و تمامی ساختمان های اصلی بینی که شامل قسمت استخوانی ، قسمت غضروفی و بافت نرم می باشد را به صورت دقیق مشاهده کند . در این روش جراحی بینی ، متورم شدن بینی ، کمی طولانی تر از روش بسته می باشد ولی در آخر این تورم در همه بیماران از بین می رود ، در جراحی های ترمیمی ، قرینه نبودن بینی، نقص‌های مادر زادی، بد فرم شدن ناشی از ضربه و در جراحی بینی‌ های گوشتی، جراحی به روش باز اولویت دارد. به طور کلی ایجاد تغییرات زیادی در بینی با روش باز امکان پذیر تر می باشد و به دلیل تسلط کامل جراح بر روی بینی ، احتمال قرینه نشدن دو طرف بینی کمتر می شود اما ممکن است یک زخم کوچک زیر بینی باقی بماند که این زخم کوچک زیر بینی باقی بماند که این به مهارت جراح کاملا بستگی دارد .

روش بسته

در جراحی زیبایی بینی به روش بسته که به آن رینوپلاستی داخلی هم می گویند شامل ایجاد برش هایی در داخل بینی و بین غضروف ها می باشد ، در این روش عمل جراحی بینی دسترسی به پشت و نوک بینی بدون برس خارجی و با کار در سوراخ های بینی می باشد که در نتیجه دید جراح در این روش کمی محدود تر می شود ، به همین دلیل از این روش برای اصلاحات جزئی مانند مشکلات جزئی نوک بینی افراد استفاده می شود و برای اعمال تغییرات شدید و کار های پیچیده روی بینی توصیه نمی شود ، در این روش جراحی بینی تورم بعد از انجام عمل بینی کمتر و دوره درمان این روش جراحی کوتاه تر می باشد و عمل جراحی حدود یک ربع سریع تر از روش باز آن تمام می شود .

 

جراحی بینی گوشتی

یکی از مهم ترین موضوعاتی که بسیاری از جراحان بر این اتفاق نظر دارند و آن هم این است که بینی های گوشتی جراحی سخت تری نسبت به بینی استخوانی دارند زیرا که پوست ضخیم تا حد زیادی حساسیت و دقت کار را افزایش می دهد ، در روند جراحی بینی های گوشتی روش های مختلفی را به کار گرفته اند که بینی های گوشتی جراحی سخت تری را نسبت به بینی های استخوانی دارد زیرا که پوست ضخیم تا حد زیادی حساسیت و دقت کار را افزایش می دهد .

در روند جراحی بینی های گوشتی روش های مختلفی در آن ها به کار گرفته می شود ، از جمله اینکه برخی اوقات جراحان از سوراخ بینی به مناطقی که باید دسترسی پیدا می کنند و سپس مشکلات بینی افراد را حل می کنند ولی در شیوه ای دیگر که جراحی به روش باز می باشد که بینی کاملا باید برش خورده تا پزشکان بتوانند توده های اضافی در زیر بینی را بردارند سپس بخیه بزنند .

میزان رضایت مندی از نتایج جراحی های بینی تا کنون بسیار زیاد بوده است اما یک نکته بسیار مهم را باید در ذهن خود داشته باشید اینکه بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی به مدت زمان طولانی تری را به عنوان روند بهبودی به خود اختصاص داده است ، زیرا که کاهش تورم و التهاب های بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی بیشتر طول می کشد . پس باید صبور باشید تا نتیجه درمان را مشاهده کنید.

ویژگی های بینی گوشتی

در این جای مقاله قرار است ویژگی های بینی های گوشتی را بیان کنیم تا شما بتوانید بر اساس آن نوع بینی خود را تشخیص دهید ، این موضوع به شما کمک می کند تا شناختی دقیق تر نسبت به آناتومی بینی خود داشته باشید و همچنین شرایط جراحی آن را در ذهن نگه دارید .

بینی های گوشتی بر خلاف بینی های استخوانی از بافت منعطف تری برخوردار می باشد زیرا بینی های گوشتی از استخوان های کمتری تشکیل شده است ، بینی های گوشتی دارای پوست ضخیمی می باشد و در اصطلاح می گویند بینی یک ساختار کوفته ای دارد ،در واقع اگر دقت کرده باشید بینی های استخوانی اسکلتی سخت تر دارد و نیز قوزی بر روی آنها قرار داد. اما بینی گوشتی این گونه نیست.

نوک بینی های گوشتی

  •  ساختار بینی بسیاری از افراد متناسب است و هیچ قوز، بر آمدگی و اندازه بزرگی ندارند اما تنها نوک بینی گوشتی و پهنی دارند، که می توان حتی با روش عمل بین بسته نوک گوشتی را اصلاح کرد.
  •  اما گروهی دیگر تمایل دارند فقط سوراخ های بینی آن ها جمع تر شود و احتیاجی به جراحی بینی گوشتی کلی ندارند، که برای این افراد می توان نواحی اطراف سوراخ بینی را جمع کرد.
  • عده ای از بیماران نیز علاوه بر نوک بینی گوشتی، سوراخ های پهنی نیز دارند که برای این افراد می توان ناحیه ی نوک بینی را جمع کرد.بنابراین اگر بیمار تمایل داشته باشد، می توان عمل بینی بسته و یا جزئی تری تنها برای رفع ایرادات بینی گوشتی را انجام داد.

 

بهترین سن برای جراحی بینی گوشتی

بهترین سن برای انجام عمل جراحی های زیبایی بینی، چه بینی گوشتی و چه بینی استخوانی بعد از ۱۸ سالگی می باشد که رشد بینی شما به حداکثر خود رسیده است . در صورت دارا بودن مشکلات تنفسی می توانید در ۱۴ سالگی و با داشتن رضایت والدین اقدام کنید. اما برای گرفتن نتیجه ای رضایت بخش از جراحی زیبایی پیشنهاد می کنیم تا تکمیل ۱۸ سالگی خود صبر کنید.

عوارض عمل بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی نیز مانند دیگر جراحی ها ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد :

  • انسداد و گرفتگی بینی ناشی از تورم درونی بینی
  • احتمال سوراخ شدن سپتوم یا دیواره بینی عفونت
  • احتمال عدم تقارن بینی نسبت به صورت
  • تورم و التهاب در ناحیه اطراف بینی
  • ترشح های بد بوی بینی
  • نیاز به جراحی ترمیمی
  • کبودی

مراقبت های بعد از عمل جراحی بینی گوشتی

به طور کلی مراقبت های بعد از انجام عمل جراحی بینی های گوشتی هم مانند جراحی های زیبایی بینی دیگر می باشد ، مراقبت های بعد از انجام جراحی زیبایی بینی را حتما باید جدی بگیرید تا نتیجه ای رضایت بخش از عمل جراحی خود داشته باشید .

  • در روز های اول بعد از انجام عمل جراحی بینی گوشتی برای کاهش تورم و کبودی در صورت خود به صورت مرتب از کمپرس یخ استفاده کنید .
  • بعد از انجام عمل جراحی بینی گوشتی تا سه روز از مایعات و غذا های نرم مانند سوپ استفاده کنید .
  • دارو های تجویز شده توسط جراح را به صورت مرتب و در زمان مقرر مصرف نمایید .
  • در صورت ترشح خونابه از بینی با گاز استریل خوانابه را تمیز کنید و از شست و شو بینی خود حتما اجتناب کنید .
  • برای مسواک زدن دندان های خود به مدت 3 هفته از مسواک نرم حتما استفاده کنید .
  • از استحمام در آب داغ و قرار گرفتن در معرض بخار و گرما خودداری کنید.
  • از لباس های گشاد و دکمه دار حتما استفاده کنید تا در هنگام تعویض لباس با بینی شما برخورد نداشته باشد.
  • در هنگام خوابیدن از دو بالش در زیر سر خود استفاده کنید . به حالت نیمه نشسته بنشینید و سر خود را پایین نگه ندارید.
  • عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی، مصرف دخانیات می تواند روند بهبودی را کند کند.
  • عدم لمس بینی، لمس نواحی جراحی شده می تواند آسیب زا و دردناک باشد.

 

برای اطلاع بیشتر از تا چه مدت چسب باید روی بینی بماند ؟ می توانید با سایت مورد نظر مراجعه فرمایید .

آیا زمان عمل بینی گوشتی بیشتر از دیگر جراحی ها است؟

به طور کلی با توجه به مشکلات و نواقصی که باید رد حین عمل بینی برطرف شود ممکن است زمان عمل کمی طولانی تر از عمل های دیگر شود اما ارتباطی به گوشتی بودن و استخوانی بودن بینی ندارد .

کلام آخر 

از این که ما را تا آخر مقاله هزینه جراحی بینی گوشتی در تهران همراهی کردید از شما سپاس گزاریم همچنین اگر نظر و یا پیشنهادی در این زمینه دارید ممنون می شویم که با ما نیز در میان بگذارید .